Operations administrator

 

Inleiding

  • Leg je je ziel in de taken en verantwoordelijkheden die je zijn toevertrouwd?
  • Is het leveren van kwalitatief werk binnen de afgesproken termijn belangrijk voor jou?
  • Werk je op nauwkeurige wijze en heb je oog voor detail?
  • Wens je deel uit te maken van een dynamisch en enthousiast team?
  • Wil je graag werken in een groot bedrijf met een familiale en menselijke cultuur en echte waarden?

 

Heb je JA op deze vragen geantwoord? PERFECT, jij bent de persoon die wij zoeken!

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als Operations Administrator, rapporteer je aan de Operations Manager en …

  • Verzeker je de administratieve opvolging van de planning van de arbeiders en bijhorende werkschema’s
  • Verzorg en coördineer je de planning van ons poetspersoneel, samen met de Operations Leaders en in overleg met de klanten en partners
  • Bovendien bereid je de klantenfacturatie voor in samenspraak met de boekhouding
  • Daarbij zorg je voor een professioneel en diplomatisch onthaal, of het nu telefonisch is of tijdens klantenbezoeken teneinde de relatie klant-business en business-personeel te bevorderen
  • Je staat ook in voor een nauwkeurig imputatie van gegevens in computersystemen en voor het administratief beheer van werfplanningen, verwerking van werkprestaties adv prikklokken/tikkingen

 

Je talenten en je achtergrond

  • Je bent in het bezit van een graduaat kantoorwerk / secretariaat of gelijkwaardige ervaring
  • Je hebt een zeer goede kennis van Excel, Outlook en Word
  • Je hebt een reële passie voor administratieve taken die je in functie van de prioriteiten vervult
  • Je communiceert op een duidelijke en beknopte manier en je past je boodschap aan aan je gesprekspartner
  • Je levert nauwgezet werk en streeft voortdurend naar kwaliteit
  • Je bent assertief, servicegericht en zeer stressbestendig
  • Je bent proactief, stipt, punctueel en discreet
  • Je bent in staat om snelle beslissingen te nemen
  • Je hebt een basiskennis van het Frans 
  • Je woont in de omgeving van Gent

 

Naast een uitdagende functie bieden wij je :

  • reële mogelijkheden voor initiatief en ontwikkeling in een stabiele en aangename werkomgeving
  • een salaris in lijn met je ervaring
  • een reeks extra legale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …
  • een contract van onbepaalde duur 

 

Geïnteresseerd? Stuur dan snel je CV naar info@Alcyon.be

Back to Top
Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken