Algemene voorwaarden strijkatelier

Om ervoor te zorgen dat alles eerlijk en vlot verloopt, zijn er enkele algemene voorwaarden voor het strijkatelier in Melle van Alcyon waar klanten rekening mee moeten houden. Deze voorwaarden hebben betrekking op zowel particuliere als zakelijke klanten en zijn bedoeld om een heldere en transparante samenwerking te garanderen. Alle voorwaarden zijn te vinden op deze pagina.

U krijgt de nodige informatie

Voor vragen of opmerkingen over de voorwaarden kunnen klanten contact opnemen met Alcyon. Ons team staat klaar om alle vragen over het strijkatelier te beantwoorden en klanten verder te helpen met het maken van afspraken. Onze schoonmaakonderneming is toegewijd aan het bieden van de beste service en het garanderen van een vlotte en transparante samenwerking met onze klanten.

Klantenreglement strijkatelier

  • Het strijkgoed wordt gewassen en strijkdroog afgeleverd. De strijkdienst sorteert.
  • Strijkatelier Alcyon bv behoudt zich het recht voor bepaalde stukken te weigeren.
  • Controle van de lijst binnengebracht strijkgoed gebeurt door de strijkdienst die zo nodig contact opneemt met de klant. Ingeval van verschillende aantallen, is de telling van de strijkdienst doorslaggevend.
  • Het strijken gebeurt steeds volgens de aanbevelingen op het kledingetiket betreffende het onderhoud of volgens de door de klant schriftelijk vooraf gegeven bijzondere instructies.
  • Bij gebreke daaraan worden de stukken enkel onder voorbehoud gestreken en op risico van de klant.
  • Schade of verlies van strijkgoed veroorzaakt door de strijkdienst, wordt door haar vergoed volgens de reële waarde ervan d.w.z. dat rekening wordt gehouden met o.a. waardevermindering door gebruik.
  • Elke klacht dient onverwijld kenbaar te worden gemaakt aan de strijkdienst ofwel via een aangetekend schrijven ofwel via het overhandigen van een schriftelijke klacht voor ontvangst afgetekend ofwel via mail.
  • De klant dient het verkeerd behandelde, beschadigde stuk op het eerste verzoek van de strijkdienst aan haar voor te leggen. Elk recht op vergoeding vervalt wanneer het betreffende strijkgoed na ontvangst en voorafgaand aan de klacht terug gebruikt werd.
  • De strijkdienst is niet aansprakelijk voor schade ingevolge vreemde voorwerpen achtergebleven in de te strijken goederen (vb. manchetknopen, sierspelden, kogelpennen, geld ...) Verlies of beschadiging van deze vreemde voorwerpen kunnen evenmin op haar worden verhaald.
  • Het ophalen gebeurt op de afgesproken datum tegen afgifte van de verschuldigde dienstencheques.
  • Bij wanbetaling behoudt de strijkdienst zich het recht voor de goederen bij zich te houden tot aanzuivering van het verschuldigde. Na verloop van 2 maanden worden de betreffende goederen geacht in eigendom overgedragen te zijn aan de strijkdienst van wie hiervoor geen enkele prestatie of vergoeding kan worden geëist.
  • Niet afgehaalde goederen worden gedurende 2 maanden in bewaring gehouden.
  • Na die termijn worden deze goederen geacht in eigendom overgedragen te zijn aan de strijkdienst.
Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Alles weigeren
Instellingen aanpassen
Sta alles toe
Cookie-instelling bewerken